Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Registratie

Hoe registreer ik mij voor het programma?

Je kan jeregistreren voor het programma via de link op de homepagina “Vraag je lidmaatschap aan”, onder het inlogvenster.
Na goedkeuring van je registratie ontvang je een bevestigings-e-mail van Xperts.be@wilo.com met uw gebruikersnaam en wachtwoord om toegang te krijgen tot jouw account.  Kijk zeker ook eens in de map met ongewenste e-mails.

Ik ben mijn inloggegevens/wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Als je jouw inloggegevens en/of wachtwoord vergeten bent, dan kan je die in het inlogvenster op de homepagina opnieuw aanvragen.

Ik heb de e-mail met mijn inloggegevens en/of wachtwoord niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Als je de e-mail met jouw inloggegevens en/of wachtwoord niet hebt ontvangen, kijk dan eerst even of er geen e-mail van Xperts.be@wilo.com in de map met ongewenste e-mails terechtgekomen is. Nog steeds niets ontvangen?  Stuur ons dan via het contactformulier het e-mailadres dat je voor jouw account hebt opgegeven.

Ik kan mij niet aanmelden.  Wat moet ik doen?

Kan je je niet aanmelden, controleer dan eerst of je jouw gebruikersnaam en/of wachtwoord wel correct hebt ingevoerd.  Denk eraan: het wachtwoord is hoofdletter gevoelig. Lukt het nog steeds niet, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de link in het inlogvenster.

Deelnemende producten

Waar vind ik de lijst met de deelnemende producten?

De lijst kan je terugvinden op de pagina “Alles over WiloXperts

Punten sparen

Hoe kan ik punten sparen met mijn aangekochte producten?

Het enige wat je hoeft te doen is ons jouw aankoopfacturen bezorgen. Deze kan je ons mailen naar wiloxperts.be@wilo.com of je kan deze ook direct in het platform opladen.  Wij doen dan het nodige om de punten toe te kennen.